milan geliyor

Milan yarın geliyor.

Evi temizledim ki böylece ev ekselansları için cillop şeklinde bir şey olarak hazırlanmış oldu.

Çalışma odama hafif bi şekil yaptım. Büyük masanın yerine Milan’ın şu İkea masasını aldım. Fena olmadı. Küçük değişiklikler büyük ferahlamalara neden olmaktadır.

Sanırım böylece kitabımın da ilk adımını atmış oldum.

Onlarca akedemisyeni, sadece solcu oldukları için, bizzat dekanlarının ihbarı ve bir khk ile işlerinden ettiler. Dün bi salak yanıma gelip, çok ciddi pozlarda bana doğru eğilip, şu sizin Kobane eylemiyle olarak size de bi şey yapacaklar deniliyor Erhan Hocam, haberin var mı, dedi. Böyle bi şeyi arzuluyor gibiydi. Kendi korkaklığını köylü kurnazlığı bir bilmişlikle haklı çıkarmaya çalışır bi hali vardı yavşağın.


Öte yandan öyle karmaşık bir memlekette yaşıyoruz ki olmayacak şey değil. Bu eşkiyalar böyle bi şey yaparlarsa da şaşırmam. Yapmasalar bile, sırf ideolojik bir kör noktadan hareket ederek böyle bi şey yapma ihtimallerinin olabileceğini ve daha çok olumsal nedenlerden ötürü hâlâ işimin başımda kalabildiğimi düşünmeye devam ederim.

Durum bu maalesef. 

1 yorum:

  1. Merhaba güzel insan;

    Blog yazarlarını ve blog takipçilerini aynı platformda buluşturmayı amaçlayan Blog Sözlük'te sizi görmekten mutluluk duyarız.

    Blog Sözlük'e "yenifikir" davet koduyla üye olabilirsiniz.

    Saygı ve sevgi ile.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.