1 Eylül 2016

Kurs

Gece yine bir takım karmaşık rüyalar gördüm zira uyuyor muyum savaşıyor muyum belli değil.

Herneyse. Uyandım sonuçta. Ama her tarafım yine ağrıyordu. Hatta öyle ki nefesimin bile kesildiği anlar olabiliyordu. Bu gün, dedim, mutlaka doktora gideyim. Yanıma kitabımı alırım işte, okurum beklerken. Ne farkediyor, ha burada oku ha orada?

Hmm.

Kahvaltımı yaptım. Sonra?İşte her zamanki gibi, Milansız hayat konsepti: Oku, seyret, internette dolaş, uyu, oku.

Derken bir ara yine uyuyakaldım sallanan koltukta ve telefon çaldı.

Arayan okul müdürüydü.
-Erhan Bey napıyon?
-AA, hocam merhaba, nasılsınız?
-Eee.. Hmm? Erhan Hocam, bugün kursunuz vardı, unuttunuz galiba.
-Ya?! Bu gün müydü o hocam? Hay allah. Hemen geliyorum.

Kurstan sonra doktora giderim, dedim ama üşendim gitmedim yine.

Eve döndüm ve artık tatilin yasını bir kahve Then End Of’un 7. Bölümü eşliğinde tutmaya koyuldum.

0 yorum:

Yorum Gönder

en çok tıklanan yazılar

Arşiv

Blogger tarafından desteklenmektedir.